dijous, 11 de novembre del 2010

COMENCEM! Esteu preparats?!

Aquest és un blog que hem creat per a l'assignatura d'Informàtica i Estadística de la carrera d'Educació Social de la UdL. És un projecte de web social on parlarem sobre temes relacionats amb el món de la sexualitat.

Què us ve al cap quan diem sexualitat, sexe, relacions, home, dona...? Tot el què hagueu pensat fins ara ho trobareu en aquesta web. I si no hi és, digue'ns-ho i buscarem informació!

Tractarem temes interessants, poc coneguts i estereotipats sobre la sexualitat en joves i adolescents. Anirem des de les relacions sexo-afectives, com estan estructurades, si són sanes o no, les diferent opcions sexuals que existeixen, alternatives dins el sexe, conductes de risc...

Esperem que us agradi i sobretot que ens feu arribar les vostres opinions, dubtes, suggerències i crítiques!

6 comentaris:

  1. Eis noies! em sembla un blog molt interessant, la veritat, ja que és un tema que em preocupa i m'interessa! espero que aneu posant informació, i diverses curiositats per poder- nos informar ;)!

    apaaa sort amb el blog!

    ResponElimina
  2. Hola! Acabo de descobrir el vostre blog i m'agrada molt el que heu proposat!
    Espero que afegiu aviat més informació i així poder descobrir quins són auqests temes poc coneguts i estereotipats que tractareu!!!
    Salut i sort amb el blog!!

    ResponElimina
  3. Hola Jordi!!
    En primer lloc ens agradaria agraïr-te que hagis entrat al nostre blog i sobretot que hi hagis comentat!!
    Esperem que t'acabi agradant aquest espai i que et serveixi per resoldre tots aquells dubtes que tinguis!!
    Gràcies un cop més :)

    ResponElimina
  4. Hola Andrea!!
    T'agraïm molt que hagis entrat al nostre blog i que ens hi hagis comentat quelcom!
    Esperem que compleixi les teves expectatives o fins i tot que les sobrepassi.
    Gràcies un cop més :)

    ResponElimina
  5. Ei noies! Em sembla fantàstica la idea del blog, de fet espero que em pogueu resoldre un petit dubte.
    Es tracta de la llei de Fisher. He llegit per internet algunes coses sobre el tema, però potser vosaltres m'ho podríeu explicar millor.

    Gràcies.

    ResponElimina
  6. Hola Maria!

    Ja n'havia sentit a parlar algun cop d'aquesta llei o síndrome, però no el tinc massa clar ara mateix. Així que començarem a investigar sobre el tema i t'anirem informant sobre el tema ja sigui per entrada o via mail.

    Moltes gràcies per participar!

    ResponElimina